چشم های تو
نوشته شده توسط : محمد حسن

 

عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com
 
چقدر خوب و روشن است نماي چشم هاي تو
 
                                              نميرسد ستاره اي به پاي چشم هاي تو
 
به ماه خيره مي شوم فقط و گريه مي کنم
 
                                             دلم که تنگ ميشود براي چشم هاي تو
 
و هي مرور ميکنم نگاه اول تو را
 
                                         اگر نمي رسد به من صداي چشم هاي تو
 
تو تاکه پلک مي زني به سجده ميرود دلم
 
                                               به پيشگاه اعظم خداي چشم هاي تو
 
شبي خراب مي شود حصارهاي فاصله
 
                                      و آب مي شود دلم به پاي چشم هاي تو




:: بازدید از این مطلب : 715
|
امتیاز مطلب : 147
|
تعداد امتیازدهندگان : 47
|
مجموع امتیاز : 47
تاریخ انتشار : 26 / 2 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
ریحانه در تاریخ : 1390/11/12/3 - - گفته است :
سلام وب جذابی داری اگه خواستی به منم سربزن


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: